۲۶ دی ۱۳۹۰، ۱۶:۳۳

عباسی:

پایگاههای اطلاع رسانی نوروزی در گلستان دایر می شود

پایگاههای اطلاع رسانی نوروزی در گلستان دایر می شود

گرگان - خبرگزاری مهر: مدیرکل میراث فرهنگی گلستان گفت: پایگاههای اطلاع رسانی در سطح استان در ایام نوروز امسال راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، قربان عباسی بعد از ظهر دوشنبه در بازدید از دفاتر خدمات مسافرتی استان افزود: این پایگاهها می توانند مکان مناسبی جهت ارائه پکیج های تبلیغاتی و اطلاع رسانی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان باشند.
 
وی گفت: اطلاعات ضروری و به روز گردشگری و تاریخی این استان، بروشور و کاتالوگ های راهنما و نرم افزارهای جاذبه های گردشگری گلستان، در این پایگاهها به گردشگران ارائه می شود تا زمینه سفر مطلوب و افزایش رضایتمندی برای آنها فراهم آید.
 
عباسی افزود: نظارت برفعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری این استان و تلاش برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران، از سیاستهای گردشگری این استان است.
 
وی اظهار امیدواری کرد: با نظارت دقیق و مدیریت بهینه بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان، بتوان ضمن ارائه خدمات مطلوب، در راستای رونق صنعت گردشکری در نگارستان ایران گامهای ارزنده ای برداشت.
 
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: با توجه به اینکه ارتقای خدمات دهی در دفاتر گردشگری و معرفی هرچه بهتر جذابیتهای استان، روند رونق گردشگری گلستان را بهبود می بخشد، برنامه ریزی دقیق در این دفاتر نیز از ضروریات است.

وی افزود: ارتقای کیفیت دفاتر خدمات مسافرتی استان، اعم از راه اندازی سایت مرتبط و معرفی پکیج های اطلاعاتی و ارائه تبلیغات جذابیتهای استان در بروشورهای اطلاع رسانی و همچنین بهره مندی از این جذابیتها در جذب مسافر می تواند به رونق این صنعت در استان کمک کند.
 
عباسی همچنین با اشاره به ثبت جهانی برج قابوس، ثبت ملی فرش ترکمن و کاوش دیوار دفاعی گرگان، از برنامه های در دست اقدام این اداره کل، تصریح کرد: این آثار به عنوان عامل مهمی در اجرای تورهای گردشگری و افزایش جذب گردشگران دراستان است. 
کد خبر 1510918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha